De ce poate facilita proprietarul acestui abonament ?

În primul rând, de sentimentul de securitate completă atunci când călătorește cu mășina! Dacă dintr-un motiv neprevăzut automobilul se oprește pe drum, poate utiliza următoarele servicii:

Aceste servicii vor fi oferite gratuit. Pe lângă toate aceste privilegii operatorii programei “DonorAuto Assistance: asistență rutieră” va vor ajută și cu problemele legate de mașina dumneavoastră.

 Ce ar trebui să fac pentru a solicita ajutor în cazul unei defecțiuni?

Formați numărul de telefon : 022-960-960 sau 060-960- 960 de asemenea la fiecare solicitare e nevoie să aveți cartel abonamentului.

Raportati operatorul urmatoarele informatii:

  1. Numărul de înmatriculare al cartelei dumneavoastră de plastic “Donor Auto Assistance”.
  2. Numărul de stat al autovehiculului și culoarea sa.
  3. Scurt descrierea defecțiuniii.
  4. Descrierea exactă a locului de oprire a mașinii

Cererea de asistență tehnică se efectuează în cazul unei defecțiuni sau a unui accident.( în raza mun.Chișinău )

  • înlocuirea roților;
  • pornirea motorului de la bateria exterioară;
  • incălzirea incuietorilor de ușă ( în perioada rece a anului ) ;
  • deblocarea ușilor (în măsura posibilităților contractorului) ;
  • verificarea și înlocuirea siguranței ;
  • alimentarea cu combustibil (nu mai mult de 5 litri din contul clientului) ;
  • tractarea pe șosea.

 

Servicii de remorcare/evacuare *(zona de acoperire a R. Moldova)

  • evacuarea vehiculelor cu butonul de pornire blocat ;
  • evacuarea vehiculelor cu uși închise/blocate ;
  • evacuarea vehiculelor cu defecțiunea volanului ;
  • evacuarea unui vehicul cu cutia de viteză blocată ;
  • evacuarea unui vehicul dintr-un șant ;
  • evacuarea unui vehicul defectat pe platforma cu ajutorul unui manipulator hydraulic

 

Acces nelimitat la linia telefoniciă gratuită 060-960-960, 022-960-960

  • Privind informații despre serviciile prestate ;
  • lnformatii privind locația, adresa, numerele de telefon și prețurile pentru
  • diverse servicii ;
  • Consultantie tehnică privind caracteristicile evacuării ;
  • Trimiterea unui mesaj urgent de la client (fax, SMS, e-mail) ;
  • Căutarea informației necesare în Internet

 

Consultație in caz de accident

  • procedura de acțiune în locul accidentului ;
  • procedura generală de contactare a companiei de asigurare ;
  • procedura de prelucrare a documentelor.

 

*Servicii de asistență tehnică sunt furnizate doar în caz în care există o disfuncționalitate tehnică sau defecțiune care poate fi fixată la față locului. Numărul de solicitări este NELIMITAT! Acest serviciu este gratuit în Iimite. În caz de exces, clientul platește diferența.

*Servicii de remorcare În cazul unei disfuncționalități sau defecțiuni tehnice, în urmă căreia este imposibilă mișcarea independentă a vehiculului, numărul de apeluri este NELIMITAT! Acest serviciu este gratuit în limita. în caz de exces, diferența este plătită de client.

*Exceptii Furnizorul iși rezervă dreptul de a refuza serviciul de relații cu clienții în cazul în care defecțiunile repetate au fost rezultatul îngrijirii necorespunzătoare a vehiculului sau acesta ignoră sfaturile și recomandările, cum ar fi utilizarea unei baterii vechi și su[1]prasolicitarea serviciului ca “porniți motorul de la o baterie externă.

Kit-ul care iti oferă siguranță unde nu te-ai afla:

Kit-ul contine cardul cu facilități oferite de echipa Donor Auto Assist și condițiile contractate.

Pentru a comanda acest card apăsați aici, sau apelați la nr. de contact : +373 69 960 960